Οι συνεχείς και ραγδαίες εξελίξεις δημιουργούν νέες ανάγκες σε σχέση με τον ρόλο του εκπαιδευτικού στην τάξη. Γενικότερα ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ετοιμότητα και την προσαρμοστικότητα στις αλλαγές. Μέσω των ενδοσχολικών επιμορφώσεων επιτυγχάνεται η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων του. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας στο πλαίσιο αυτό βρίσκονται σε μία συνεχή διαδικασία μάθησης παρακολουθώντας επιμορφώσεις με σκοπό τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

- Ενδοσχολική επιμόρφωση για τη σχολική διαμεσολάβηση
Δίωρη επιμόρφωση με θέμα τη σχολική διαμεσολάβηση από τη διευθύντρια κα Ειρήνη Μπομπόλου (31 Ιανουαρίου 2025) με στόχο την ενημέρωση των εκπαιδευτικών και τη μελλοντική εφαρμογή της σχολικής διαμεσολάβησης ως ένα εργαλείο για τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριων του σχολείου, την επίλυση των συγκρούσεων και την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού
- Εκπαίδευση τμήματος Α2 στη σχολική διαμεσολάβηση στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων
H εκπαίδευση ξεκίνησε αλλά δεν ολοκληρώθηκε λόγω χρονικών περιορισμών (θα ολοκληρωθεί την επόμενη σχολική χρονιά)
Ενδοσχολική επιμόρφωση για την Διδασκαλία Γλώσσας &Λογοτεχνίας
Εργαστηριακό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: Διδασκαλία του Αυτοτελούς Λογοτεχνικού Έργου
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε εργαστηριακό πρόγραμμα επιμόρφωσης με αντικείμενο τη διδακτική προσέγγιση αυτοτελών λογοτεχνικών έργων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου:
- παρουσιάστηκαν σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές,
- αναλύθηκαν τρόποι αξιοποίησης λογοτεχνικών κειμένων για την καλλιέργεια της αναγνωστικής ικανότητας,
- δόθηκε έμφαση στη σύνδεση της λογοτεχνίας με τις εμπειρίες των μαθητών.
Η επιμόρφωση είχε βιωματικό χαρακτήρα και στόχευε στην ενίσχυση της δημιουργικότητας και της φιλαναγνωσίας στην τάξη.
Σεμινάριο: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε σεμινάριο για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, το οποίο επικεντρώθηκε σε:
- σύγχρονες διδακτικές μεθόδους,
- διαθεματικές προσεγγίσεις,
- αξιολόγηση του μαθητικού λόγου και τρόπους ενίσχυσης της κριτικής σκέψης των μαθητών.
Μέσα από τη συνεχή επιμόρφωση, το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας ενισχύει τη διδακτική του επάρκεια και ανανεώνει τα εργαλεία του για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας.